Ghana Forum
Welkom,
Gast
. Alsjeblieft
inloggen
of
registreren
.
08-09-2010, 12:50:04
1 uur
1 dag
1 week
1 maand
blijvend
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Zoek:
Geavanceerd zoeken
Welkom op het nieuwe Ghana forum. Wil je meedoen, dan is registratie noodzakelijk. Na registratie en activering kun je inloggen en berichten achterlaten.
32
aantal berichten in
15
topics door
39
geregistreerde leden
Nieuwste lid:
Yebbie
Ghana Forum
|
Algemeen
|
Goede Doelen Ghana
| Topic:
Zin in vrijwilligerswerk in Ghana?
« vorige
volgende »
Pagina's:
[
1
]
Auteur
Topic: Zin in vrijwilligerswerk in Ghana? (gelezen 4386 keer)
Marlieke
Newbie
Zin in vrijwilligerswerk in Ghana?
«
Gepost op:
09-02-2007, 14:32:15 »
Hallo,
Ben je opzoek naar vrijwilligerswerk / stageplaats? Bezoek dan eens de site http://www.GoodWorkGhana.org . Vanaf september zijn er diverse nieuwe projecten in de dorpen rond Kumasi waar je je voor op kunt geven. Denk aan werken op kleuterschooltjes of meehelpen in een weeshuis.
In september start er ook een geheel nieuw project waar je samen met vakmensen uit Kumasi producten zoals speelgoed of meubulair maakt. Deze producten zijn ter ondersteuning van de dorpsprojecten. Een ontwerper uit rotterdam heeft zich al aangemeld. Meer informatie kan je vinden op de website.
Groetjes
Marlieke
Marlieke
Newbie
GoodWorkGhana is onderweg
«
Antwoord #1 Gepost op:
12-03-2007, 18:52:57 »
Hoi,
zoals je misschien al hebt gelezen in ons dagboek http://www.travel4ever.waarbenjij.nu zijn we nu onderweg naar Ghana. We zitten momenteel in casablanca en Saskia (van studio Eironeia) neemt in Nederland de zaken waar voor GoodWorkGhana.
Tot onze verbazing loopt het storm en ontvangen we dagelijks vragen van toekomstige vrijwilligers! Super!
Nu moeten wij alleen nog even in ghana aankomen (nog een 6500 km) en alles klaar maken voor de eerste bezoekers in augustus.
Bedankt voor alle interesse, iedereen is welkom in Ghana!
kijk ook op de site voor meer info over de projecten in Ghana
http://www.goodworkghana.org
groetjes Yao en Marlieke
--------------------------------------------------------------------------------
Soms
Newbie
Re: Zin in vrijwilligerswerk in Ghana?
«
Antwoord #2 Gepost op:
16-08-2007, 16:15:01 »
Ik vraag mij af hoe het is nu bij jullie in Ghana. Als het goed is zijn jullie al lang gearriveerd en ingeburgerd
Marlieke
Newbie
«
Antwoord #3 Gepost op:
16-08-2007, 16:29:30 »
Hoi!
Zeker weten, we zijn al heel lang geleden (voor ons gevoel) gearriveerd. We zijn hard aan de slag geweest
Dinsdag is net een groep vrijwilligers aangekomen en deze week hebben ze de introductieweek in kumasi, musea bezoeken, de markt, een ochtend drumlessen in het cultuurcentrum etc. etc.
We hebben onze handen vol aan nieuwe aanmeldingen en hebben al veel projecten blij kunnen maken met de inzet van vrijwilligers. Op de website kan je goed omschreven projecten vinden en we proberen er iedere maand een paar bij te plaatsen.
groetjes!
Marlieke
het goodworkghana team
www.goodworkghana.org
info@goodworkghana.org
Rene
Newbie
«
Antwoord #4 Gepost op:
16-09-2007, 13:19:00 »
He Marlieke,
Ik ben zelf ook op zoek naar vrijwilligerswerk in Ghana, ik ben dus druk opzoek naar organisaties.
Jullie organisatie heb ik ook al eerder opgemerkt, maar ik vraag me af of je geplaatst word in de stad Kumasi, of in rustigere dorpjes.
(ik zou zelf eigenlijk niet graag steeds in een grote stad willen zijn).
En ik zou eigenlijk het liefst werk willen doen in de bouw-sector (dit omdat ik zelf ook werkzaam ben in de bouw).
Daar staat wel een beetje iets over bij op jullie site, maar ik weet niet zeker of het ook een mogelijkheid is. En of dat werk is in de stad of op het platteland enz.
En ik vroeg me af of je dan samen werkt met meerdere vrijwilligers of met meerdere vrijwilligers in 1 gastgezin zit?
Ik hoop dat je me verder kunt helpen
Groeten,
Rene
Aplaku guesthouse
Newbie
«
Antwoord #5 Gepost op:
27-08-2009, 15:55:49 »
Aplaku guesthouse is gevestigd in Accra,Ghana.
Zie
www.ghana-guesthouse.com
Wij ontvangen studenten, vrijwilligers, politici, zakenmensen en toeristen, met respect voor Ghana, de natuur en de cultuur.
Voor gasten die willen acclimatiseren,voordat ze verder reizen. Ook geschikt voor langer verblijf. Voor groepen en individuen.
Water en elektriciteit zijn altijd aanwezig.
Aplaku guesthouse heeft een prachtig uitzicht over de zee. Stranden zijn op loopafstand.
Wij geven onze gasten alle releante informatie.
Voor luchthaventransport of ander vervoer hebben wij contacten met betrouwbare chauffeurs met deugdelijke auto's.
Ook bieden wij waar mogelijk hulp bij problemen, die zich tijdens het verblijf van onze gasten elders in Ghana kunnen voordoen.
Voor meer informatie
riekyslenders@yahoo.com
Pagina's:
[
1
]
Ghana Forum
|
Algemeen
|
Goede Doelen Ghana
| Topic: